ZWROTY
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu?
Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w Słodyczowo w kilku, prostych krokach?
- Masz aż 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np.
- pisemnie na adres: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa;
- w formie elektronicznej na adres: sklep@slodyczowo.pl.
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
Pamiętaj, że zgodnie z prawem niektóre kategorie produktów nie podlegają zwrotom, np. produkty spożywcze z krótkim terminem ważności. Sprawdź na karcie produktu, czy produkt podlega zwrotom.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
REKLAMACJE
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres magazynu: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa.
- w formie elektronicznej na adres: sklep@slodyczowo.pl
- lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 723 362 655.
Zachęcamy do skorzystania z naszego Formularza reklamacji.
- Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
- lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
- danych kontaktowych składającego reklamację;
- adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
- Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.