#slodyczowosklep
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Informacja odnośnie zwrotu / reklamacji
Wyślij nam wiadomość mailową zawierającą opis sytuacji, która sprawiła, że chcesz zwrócić / zareklamować towar. 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych wraz z dowodem zakupu – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego.

Informacje o reklamacji prosimy kierować na mailowy: slodyczowosklep@gmail.com. Bieg terminu liczy się od daty maila na wskazany adres mailowy powyżej. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Słodyczowo
ul. Kolumbijska 10
01-991 Warszawa

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz do nas maila oraz odeślij produkty na nasz adres:

Słodyczowo
ul. Kolumbijska 10
01-991 Warszawa

Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.

 

Zwrot płatności

1. W przypadku płatności za pomocą przelewu bankowego, zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru (zwrot nie obejmuje kosztów przesyłki). 

2. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego w ciągu 14 dni. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium