#slodyczowosklep
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

Cześć!

 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu?

Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

 

Jak dokonać zwrotu w Słodyczowo w kilku, prostych krokach?

  1. Masz aż 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. Możesz nas o tym poinformować w dowolny, wybrany przez Ciebie sposób, np.
    1. pisemnie na adres: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa;
    2. w formie elektronicznej na adres: sklep@slodyczowo.pl.
  1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
  1. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.

 

Pamiętaj, że zgodnie z prawem niektóre kategorie produktów nie podlegają zwrotom, np. produkty spożywcze z krótkim terminem ważności. Sprawdź na karcie produktu, czy produkt podlega zwrotom.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

 

REKLAMACJE

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres magazynu: Słodyczowo Sklep, ul. Jagiellońska 88 (bud 30), 03-215 Warszawa.
    2. w formie elektronicznej na adres: sklep@slodyczowo.pl
    3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 723 362 655.

Zachęcamy do skorzystania z naszego Formularza reklamacji.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium