FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania!
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania :)
Skąd wysyłane jest zamówienie, czy muszę płacić cło?
Wszystkie zamówienia, jakie u nas złożysz są wysyłane z naszego magazynu na terenie Polski (a dokładniej pod Warszawą). Nie musisz martwić się o cło czy jakiekolwiek inne dopłaty poza kosztem zamówienia, który widzisz w momencie jego składania.
Ile czasu trzeba czekać na paczkę?
Zamówienia realizujemy najszybciej jak się da. Przewidywany termin wysyłki dla zamówienia to 2 dni robocze. Jeśli wybierzesz formę dostawy InPost i opłacisz zamówienie (nie dotyczy płatności za pobraniem) do godziny 12, jest szansa, że wyślemy Twoje zamówienie jeszcze tego samego dnia. W przypadku pozostałych form wysyłki (DHL lub Orlen Paczka), termin ten to godzina 9 rano. W przeciwnych wypadkach, wyślemy zamówienie następnego dnia roboczego. Zamówienia nie są wysyłane w weekend.
Czy można płacić przy odbiorze?
Realizujemy zamówienia "za pobraniem" dla wysyłek za pomocą DHL oraz InPost. Do kwoty dostawy doliczana jest dodatkowa kwota pobrania zgodna z cennikiem przewoźnika. Przy wyborze kuriera, jest możliwa płatność kartą lub gotówką. Przy wyborze "Paczkomat Pobranie", płatność jest możliwa tylko kartą lub BLIK.
A co jeśli nie odbiorę paczki za pobraniem?
Jeśli nie odbierzesz paczki za pobraniem wciąż musisz zapłacić za wyświadczoną usługę kurierską. Wtedy kwotę przesyłki należy uiścić na nasze konto bankowe: ING Bank Śląski SA: PL92 1050 1054 1000 0092 7226 5241, dopisując w tytule numer zamówienia.
Nie udało mi się zapłacić za pomocą szybkich płatności, jak inaczej mogę opłacić zamówienie?
Najlepiej będzie jeśli opłacisz zamówienie bezpośrednio na nasz rachunek bankowy ING Bank Śląski SA: PL92 1050 1054 1000 0092 7226 5241
Nie dostałem/łam paragonu w przesyłce z zamówieniem, dlaczego?
Wszystkie dokumenty sprzedaży do każdego zamówienia wysyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu. Wysyłka dokumentów sprzedaży odbywa się dwa razy w tygodniu. Jeśli nie dostałeś przez długi czas dokumentu sprzedaży, sprawdź spam bądź napisz do nas - podeślemy Ci go ponownie :)
Kim są założyciele sklepu?
Założycielami są Paulina i Kacper, z pasji do podróży i jedzenia postanowiliśmy założyć sklep ze słodyczami i przekąskami z całego świata. Prywatnie Kacper jest fanem koszykówki, przez lata grał (i wciąż gra) w kosza, jest pasjonatem amerykańskiej ligi NBA oraz psychologii biznesowych zagadnień. Wolne chwile spędza na aktywności fizycznej, gamingu i odpowiada za kreatywną cześć firmy, czyli wymyślaniu i analizowaniu nowych pomysłów, które możemy zrealizować w sklepie Słodyczowo :). Paulina z kolei jest jedną z tych osób, które w wieku 5 lat na pytanie "kim chcesz być w przyszłości?" zakładała nogi na stół i mówiła, że będzie szefem :). Fascynują ją finanse i podatki, wszystko sprawdza dwa razy i odpowiada za back office biznesu, czyli realizowanie pomysłów, które wymyśla Kacper :).