Twój koszyk jest pusty.

1. Jak mogę zapłacić za "pobraniem" w Paczkomacie?
Przy Paczkomacie nie można płacić gotówką. Można zapłacić poprzez link przesyłany w mailu przez @inpost.pl (PayByLink) lub możesz zapłacić metodą BLIK przy Paczkomacie. Jeśli posiadasz aplikację InPost dodatkowo możesz zapłacić Google Pay, Apple Pay oraz kartą płatniczą.
2. Czy w przesyłce znajduje się paragon?
Nie, faktura imienna / na firmę automatycznie wysyłana jest raz w tygodniu na maila podanego w zamówieniu. W paczce znajdują się tylko produkty z zamówienia (+ ulotka sklepu :)).
3. Ile będę czekać na paczkę z sklepu Słodyczowo?
Zamówienia pakujemy 48h robocze, czyli w dwa dni robocze (czasem udaje się wysłać wcześniej :)). Do tego należy doliczyć czas dostawy przez kuriera (zwykle dodatkowy dzień lub dwa roboczy). Jeśli zamówisz przesyłkę w piątek, to my wyślemy ją najwcześniej w poniedziałek, a Ty dostaniesz ją we wtorek. Zamówienia z niedzieli zwykle wysyłane są we wtorek, więc najszybciej paczka będzie u Ciebie w środę. Istnieje możliwość, że kurier dostarczy paczkę w 2 dni robocze (ok. 90% paczek dostarczanych jest na kolejny dzień), wtedy zamówienie z niedzieli otrzymasz w czwartek.
Jeśli minął tydzień, a Ty dalej nie masz paczki - nie zwlekaj! Napisz pilnie do nas wiadomość na sklep@slodyczowo.pl w celu ustalenia losów paczki.
4. Czy w paczce znajdują się gratisy? Co oznacza "Zyskujesz XXX pkt"?
Gratisy odbiera się samemu tylko w ramach programu lojalnościowego, o szczegółach którego piszemy TUTAJ. Nie ma innej możliwości otrzymania dodatkowych produktów do zamówienia. Przy składaniu zamówienia możesz zobaczyć na końcu informację "Zyskujesz XXX pkt" - to są właśnie punkty, z których możesz później odebrać gratisy w kolejnym zamówieniu. Pamiętaj, że w programie lojalnościowym nie biorą udziału zamówienia "za pobraniem".
5. Czy kupując dwa Boxy/Mixy otrzymam dwa różne zestawy?
Nie, kupując w tym samym czasie dwa mystery boxy/mixy otrzymasz dwa te same składy (zestawy są przygotowywane wcześniej). Składy zestawów zmieniają się za to co jakiś czas. Jeśli nie masz pewności czy od Twojego ostatniego zamówienia skład się zmienił, zawsze możesz napisać w komentarzu do zamówienia swój poprzedni numer zamówienia z prośbą o inny skład.